A Malom és Kacsa Étterem és Rendezvényház a valóra vált képzeletünk. Te talán csak két felújított, ódon vízimalmot látsz, ők azonban szerelmünk tanúi, családunk tagjai, épületek, amelyek új fényben ragyognak és az álmainkba engednek betekintést. Álmodtunk egy kulturális központot Tatának. Helyet, ahol a múlt teret ad a jelennek, utat mutatva a jövőnek. Rendezvényhelyszínt, mely otthont ad a kultúrának, a színháznak, céges rendezvényeknek, családi összejöveteleknek, valamint tóparti esküvőknek is. Őrizd meg velünk a múlt értékeit a jelenben és éld meg nálunk a pillanatot, amely hamarosan egy újabb fejezet lesz közös emlékkönyvünkben.

Szeretettel várunk Téged is:

ízek • programok • kikapcsolódás

Szolgáltatásaink

Bisztró

Hagyományos ízek, modern köntösben, laktózmentes és gluténmentes formában is.

Tata ideális esküvő helyszín! Mesés panoráma, helyszíni szertartás, csodálatos fotóhelyszínek, valamint remek ételek várnak! Tekintsétek meg ajánlatunkat és gyertek el személyesen.

A korszerű hangosítás, a klimatizált termek, a többféle berendezési lehetőség, a projektor és a kivetítő mellett a kávészünet finomságaival és ínycsiklandozó üzleti fogásokkal várunk. A Malom és Kacsa ideális céges rendezvényhelyszín, illetve esküvő helyszín.

Hozd össze a kollektívát nálunk és mi amellett, hogy jól lakatjuk őket, még a programszervezésben is segítünk.

Esküvő, céges vacsora, karácsony, kongresszus, konferencia vagy szakmai nap - korszerű technikai felszerelésünknek hála - nálunk ugyanakkora figyelmet kap.

Teret adunk a kultúrának! Színház, koncert, zene, kiállítás és egyéb tartalmas programokkal várunk!

Enni mindenki szokott, ajándékozz élményt, lakasd jól prémium fogásokkal a megajándékozottat.

Prémium apartmanjaink tökéletes pihenési lehetőséget biztosítanak a rendezvények alatt, vagy egy tatai kirándulás alkalmával is.
megnézem

Neked szólnak soraink, aki szereti a finom ételeket, a szép tálalást és azt, ha a hagyományos fogások modern köntöst öltve érkeznek meg. Várunk egy heti menüre hétköznapokon ebédre és örülünk annak, ha tavasztól őszig a Malom és Kacsa Music Corner színpadán, a Zenecsütörtök alkalmával egy romantikus, tóparti vacsorán, élő zenét hallgatva falatozol nálunk. Megérdemled a minőségi időt és a prémium fogásokat, így jó ötlet nálunk tartani családi eseményeidet, születésnapokat, névnapokat, ballagási bankettet, vagy keresztelő, illetve házassági évfordulós ünnepi étkezéseket. Amennyiben még keresed az Igazit, akkor egy izgalmas randira is tökéletes helyszínt biztosítunk. Egy kellemes andalgás a tatai Öreg tó partján, majd egy ducking delicious Kacsa Margarita koktél ágyaz meg a fenséges fogásoknak.

Tatai gasztro kalandok

Merülj el az ízélményekben a Öreg-tó partján, élvezd a mesés panorámát, érezd át az új tatai étterem, a Malom és Kacsa egyedi hangulatát. Itt átjár majd a múlt szelleme, melyet a jelen építészeti, illetve gasztronómiai megoldásai ölelnek körbe. Fogyassz el egy finom ebédet, vagy vacsorát, randevúzz itt, töltsd nálunk az estét a naplemente fényében falatozva. Rendezd meg nálunk életed fontos eseményeit, illetve céged rendezvényeit.

malom és kacsa bisztró

Rólunk mondták

kids and toys_ line_ expanded 1

gyerekbarát étterem

A legkisebbeket kedvenc ételeikkel, játszó, illetve kacsa színező sarokkal és egy felfújható, óriási kacsa meglepetéssel várjuk.

Veterinary Line 1

állatbarát étterem

Négylábú kedvencedet friss vízzel, valamint kutyakekszel kínáljuk. Mi olyan tatai étterem vagyunk, ahol nemcsak a teraszokra, hanem az étterem teljes területére bejöhetnek négylábú barátaink.

Flat line icons design-Restaurant 1

mentes ételek

Vegeteriánus, vegán, glutén- és laktózérzékeny, inzulinrezisztens, valamint cukorbeteg vendégeinknek sem kell lemondania a finom fogásokról!

11110 - Wheelchair 1

akadálymentes étterem

Nálunk biztonsággal tudsz közlekedni kerekesszékkel, vagy akár babakocsival is, hiszen tágas tereink és modern elrendezésünk segíti majd a szabad mozgásodat.

Virtuális túra
a Rendezvényházban

Nézz körül nálunk!

igaz ízek birodalma

A Bisztró

Hívd meg magadat, családodat, vagy üzleti partnereidet egy gyors, finom és tápláló ebédre. Heti menü kínálatunk szerdától péntekig 11-15 óra között kapható szezonális finomságai a glutén- és laktózérzékeny vendégeket is várják. Költs el nálunk egy romantikus, meghitt vacsorát a tatai Öreg tó ölelésében.

Kiskacsáknak külön játszósarokkal készültünk és a gyerekmenü mellé gumi kacsa is jár, mivel gyerekbarát hely vagyunk. Négylábú vendégeket is finom kutyakeksszel és friss vízzel várjuk, kint is bent is kutyabarát a Malom és Kacsa.

malom és kacsa bisztró

a ti napotok, a mi küldetésünk

Esküvő

Tóparti esküvő, csodás, közvetlen vízparti panoráma, helyszíni kültéri és beltéri szertartás lehetősége, korszerű technikai paraméterek, illetve egyedi dekorációs megoldások várják a jegyespárokat és az esküvőszervezőket Tata rendezvényházában, a Malom és Kacsában. A múlt és a jelen romantikájának energiája lengi körbe ezt az épületegyüttest, ahol szerelmek, álmok, jövők, családok, valamint életre szóló kötelékek születnek. Gyertek el személyesen Tata új esküvő helyszínére, hogy lenyűgözzön benneteket az, amire nincsenek szavak: az ételek íze, a tó illata és az az egyediség, amely minden nálunk rendezett Menyegzőt különlegessé és emlékezetessé varázsol.

Hírlevél

Értesülj az elsők között legfrissebb híreinkről, ajánlatainkról és rendezvényeinkről, legyél mindig naprakész! Iratkozz fel hírlevelünkre, ígérjük, tartalmas üzeneteinkkel megszínezzük majd hétköznapjaidat.