Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the instagram-feed domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/malomeskacsa.hu/wp-includes/functions.php on line 6115
A sikeres csapatépítő titka - Malom és Kacsa
csapatépítő munkatársak

A sikeres csapatépítő titka

Téged bíztak meg a csapatépítő megszervezésével? Tudjuk, elsőre nagy kihívásnak tűnhet egy rendezvény megszervezése, főleg ha korábban még nem csináltál hasonlót. Íme néhány lépés, aminek köszönhetően nem csak leegyszerűsítheted a csapatépítő szervezésének folyamatát, de garantáltan mindenki jól fogja érezni magát és sikeresen zárjátok majd a rendezvényt.

 

1. Határozd meg a csapatépítő dátumát

Minél több időt adsz magadnak a felkészülésre, annál könnyebb dolgod lesz. A profik általában 4 hét felkészülési időt javasolnak egy 100 fő alatti csapatépítőre, míg a nagyobb, 100 fő feletti rendezvények megtervezéséhez négy, akár hat hónap is szükséges lehet. Miután meghatároztátok az időpontot, javasoljuk, hogy készíts feladatlistát, ami majd segíteni fog átlátni és nyomon követni a folyamatokat. 

 

2. Vonj be másokat is a szervezésbe

Egy személy számára nehéz lehet egy teljes csapatépítő megszervezése, hiszen rengeteg részletre kell odafigyelni. Szinte lehetetlen, hogy egy személy vállaljon felelősséget az egész projektért. Ha bevonsz másokat is, delegálhatsz feladatokat és segítségüket kérheted a döntéshozásban is.

 

3. Határozd meg a csapatépítő célját

Fontos meghatározni a célokat, hiszen ezek nélkül garantált a csalódottság. Tegyünk fel 5 egyszerű kérdést: Ki? Mit? Hol? Miért? Mikor?

 

4. Állítsd össze a résztvevők listáját

Manapság a résztvevők listájának összeállítása nem is annyira egyszerű, hiszen át kell gondolnunk mely munkatársak jelenléte elengedhetetlen. Kötelező a részvétel? A távolról dolgozó kollégákat is meghívjuk? Hányan leszünk összesen? Hány főt tud a költségvetés elszámolni?

 

5. Készíts költségvetést

A reális költségvetés meghatározásának első lépése a budget meghatározása. Amennyiben a felettesed nem rendelkezik pontos összeggel, érdemes lehet utánanézni, hogy mennyit költött a cég korábbi csapatépítő tevékenységekre. Igyekezz reális költségvetést létrehozni, de hagyj egy kis mozgásteret magadnak. A következő tételekkel mindenképpen számolj:

– Közlekedés és parkolás

– Helyszín

– Tevékenységek és szolgáltatások

– Étel és ital

– Biztosítás

 

  • 6. Válassz multifunkciós helyszínt

Érdemes olyan helyszínt választani, ami több szolgáltatást képes nyújtani egyben és nincsen messze a bázisotoktól. A tatai Malom és Kacsa Bisztró és Rendezvényház Budapesttől és Győrtől mindössze 60 km-re, Komáromtól 20 km-re található. Tökéletes választás csapatépítők, konferenciák, céges rendezvények vagy akár családi napok lebonyolításához. A termek, panorámás, télen-nyáron használható teraszok mellett házias, mégis modern éttermünk garantálja a rendezvény sikerét. Amennyiben több napos csapatépítőt terveztek vagy csak szükségetek lenne egy helyre, ahol megpihenhettek, foglalj szállást apartmanjaink egyikében.Conference room Tata

  • 7. Készíts menetrendet

A kollégák valószínűleg kíváncsiak lesznek, hogy pontosan mi vár rájuk a csapatépítő során. A napirend segíthet a nap beosztásában és a gördülékeny lebonyolításban. A napirendnek részleteznie kell minden olyan tevékenységet, amit a kollégáid csinálni fognak az érkezéstől egészen a távozásig. 

 

 

Reméljük, hogy hasznosnak találtad a tippjeinket és segítségként szolgálnak majd a szervezés során. Sok sikert a csapatépítőhőz!