karácsonyi céges rendezvény

A sikeres céges karácsony 3+1 titka

A sikeres évzáró vacsora szempontjából most nem számít milyen pozíciót töltesz be a cégnél. Lehetsz
a főnök jobbkeze, a HR-es, vagy netán maga a döntéshozó, aki éppen tervezi kiadni a feladatot a
munkatársaknak. Nekünk most az számít, hogy segítsünk Neked. Most elárulunk néhány fontos
pontot, amelyek elengedhetetlenül szükségesek ahhoz, hogy egy jól szervezett, céges karácsonyi
bulit rendezhess: egy olyan eseményt, amelyről jó értelemben évek múlva is beszélni fogtok!

 

1. titok

Az időpont kiválasztása

Fontos, hogy döntés szülessen arról, mikor is lesz a nagy esemény. Rugalmasabb vállalatok szavazásra
is bocsájtják a kérdést, más helyeken kijelölik a napot, a megjelenés pedig kötelező. Jó, ha tudod,
hogy csak munkaidőben kötelezheted a munkatársakat a részvételre, munkaidőn kívül maximum
ajánlott lehet a részvétel. Sajnos az ünnepi hajrában minél közelebb van december 24.-e, annál több
dolga van általánosságban az embereknek, így nem érdemes az utolsó napokra tűzni a dátumot. Ez
alól kivétel lehet, ha már bezárt a cég mondjuk 20.-án, de 22.-ére szervezitek az évzárót. A novemberi
időpontok is nagyon keresettek, de fontos, hogy minél előbb foglaljátok le a dátumot, hiszen nálunk a
Malom és Kacsa Bisztró és Rendezvényházban is gyorsan fogynak a helyek, dacára annak, hogy 3 jól
felszerelt rendezvénytermünkön túl az étteremben és a tatai Öreg tóra néző Pergolában is tudunk
asztalt biztosítani a csapatnak.

 

2. titok

Cégen belüli kommunikáció

Tedd érdekessé a programot és kommunikálj róla
rendszeresen. Küldj emailt arról, hogy hol lesz a karácsonyi party, hogyan
jutnak oda, miként megoldott a parkolás. Segíts a telekocsik szervezésében,
hogy azok is kényelmesen eljuthassanak az évzáró vacsorára, akik nem
vezetnek. Határozd meg a dress code-ot, vagyis, hogy milyen ruhában
érkezzenek. Vedd számításba, hogy nem minden munkatárs vesz erre az
alkalomra új ruhát, fontos tehát, hogy ne feszengjen az sem, aki esetleg
havonta kevesebb keretből gazdálkodik.

 

3. titok

Forgatókönyv

Egy jól megszervezett rendezvény sikeres kivitelezéséhez elengedhetetlen a forgatókönyv, amely
minden részletre terjedjen ki. Legyen benne pontosan rögzítve, hogy kinek, mikor és pontosan mi a
feladata. A nulláról indítsd a megírását: pl. check lista, mit viszünk magunkkal, autók indulása,
kipakolás a helyszínen, utolsó részletek egyeztetése a Malom és Kacsa étteremvezetőjével, a
vendégek érkezése (intervallumot adj meg), welcome drink, az ügyvezető beszéde, a vacsora
érkezése, a fellépő (ha van) megjelenése, stb. Amennyiben csapatban dolgoztok, akkor minden
feladatnak legyen delegált felelőse, de fontos kinevezni egy konkrét személyt, aki az egészet kézben
tartja!

 

+1. titok

Mérd fel a speciális igényeket a munkatársak körében. Van-e közöttük cukorbeteg, laktóz-illetve
gluténérzékeny, vagy vegetáriánus? Ha igen, Nekik külön kell ételt rendelni, vagy meg kell nézni, hogy
a választott helyszínen van-e lehetőség laktózmentes, gluténmentes, cukormentes, vagy vegán ételek
rendelésére. Nincs is annál kellemetlenebb, amikor egy díszétkezés alkalmával az ételérzékenyek
csak rizs tudnak enni sültkrumplival. A Malom és Kacsa séfje, Tóth Tivadar és csapata nemcsak a
házias fogások mesterei, de az alternatív fogások elkészítésében is nagyon tapasztaltak.

Szervezésre felkészülni, várjuk megkeresésedet, melyet ide kattintva máris elküldhetsz nekünk!

hu_HUHungarian