képviselője kifejezett beleegyezésével bír; vagy jogi személy / jogi személyiség nélküli szervezet nevében jár el és jogosult a szervezet képviseletére.
3.2 Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatónak nincs lehetősége a szerződést kötő személyek cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége meglétének teljes körű vizsgálatára. Erre tekintettel a Szolgáltató, a Vendég szerződéskötési képességének hibájából ebből adódó károk és jogviták tekintetében a teljes felelősségét kizárja.
3.3 A Szolgáltatás igénybevételére irányuló szerződés a Vendég közvetlen megrendelése esetén a Vendég és a Szolgáltató között jön létre. Amennyiben a Szolgáltatásra vonatkozó megrendelést a Vendég nevében eljárva Közvetítő adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés rögzíti. Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a Közvetítő jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
4. Szerződéskötés:
4.1 A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Az apartmanok értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.
4.2 A Szerződés a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem tekintendő szerződésnek. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges. Jelen ÁSZF külön kikötés nélkül is a Szerződés részét képezi.
4.3 Szolgáltató jogosult az ÁSZF rendelkezéseit írásban egyoldalúan módosítani. Szolgáltató az ÁSZF hatályos változatát a honlapon közzéteszi. A módosítás az írásban már megkötött Szerződésekre nem vonatkozik.
5. Szolgáltatás és igénybevétel feltételei:
5.1. Szálláshelyszolgáltatás: Kis Lilik apartman: 79 nm Nagy Lilik apartman: 81 nm Mindkét apartman amerikai konyhás nappalival, valamint két hálószobával rendelkezik. A szobák alapfelszereltsége: LED tv, telefon, biztonságos konnektorok, mikrohullámú sütő, hajszárító, törölköző, mosógép, Hotspot. Klíma berendezést a nyári szezonban biztosítunk. Apartmanjaink nemdohányzóak.
5.1.1. A Vendég az apartmant az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out). Ezen időpontokon felül Szolgáltatói külön díjat jogosult érvényesíteni. A Vendég megérkezésekor személyazonosságát a törvényes előírásoknak megfelelően az apartman elfoglalása előtt igazolni köteles. A kitöltött és aláírt bejelentővel egyidejűleg a Vendég az ÁSZF-et elfogadja, és köteles betartani.
5.1.2 A Szolgáltató fertőző betegségben szenvedő Vendégeket nem fogad.
5.1.3 A Vendég hibájából felróható sérülések miatt a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A rongálás miatt keletkezett költségeket a Szolgáltató a Vendégre terhelheti. 5.2. Vendéglátás A Szolgáltató reggelit biztosít szállóvendégei számára előre egyeztetett időpontban. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség.
6. Díjak és fizetési feltételek 6.1 A Szolgáltató napi szobaárai (Rack Rate) az apartmanban kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott részlegeken (étterem) állnak rendelkezésre. 6.2 Szolgáltató a meghirdetett árait, kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget nem vállal, előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. Szolgáltató a hatályos adó-törvények módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre. Az idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül fizetendő. 6.3 A Vendég által megrendelt Szolgáltatás teljes összegének 50-70%-át a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 5 naptári napon belül kérjük foglalóként postai csekken vagy átutalással befizetni, és a foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére elküldeni. 6.4 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 3 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a Vendég a teljes összeget érkezéskor a Szolgáltatónál kielégíti. 6.5 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz. 6.6 A befizetések elmaradása esetén a foglalást automatikusan töröli a Szolgáltató. 6.7 Elfogadott fizetőeszközök: készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli. 6.8 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.
7. Megrendelés módosítása 7.1 A foglalás módosítási igényét Vendég minden esetben írásban köteles jelezni. 7.2 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, a létszám vagy az apartman módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében az alábbi díjak megfizetése mellett van lehetőség: • Érkezés előtti 15. napig 5.000 Ft/alkalom. • Érkezés előtt 14. naptól a 2. napig a foglalás végösszegének 10%-a, de min. 10.000 Ft/alkalom.
• Érkezés előtti napon vagy az érkezés napján a befizetett foglaló teljes összege módosítási költségként kerül felszámolásra. 7.3 Módosítás esetén a befizetett foglaló (módosítás felszámolása esetén a fennmaradó összeg) maximum 1 éven belül használható fel. 7.4 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
8. Lemondási feltételek 8.1 A foglalás lemondását Vendég minden esetben írásban köteles jelezni. 8.2 Az érkezés előtti 30. napig a foglalás kötbérfizetési kötelezettség nélkül lemondható. Érkezés előtti 29. naptól a 15. napig: a befizetett foglaló szállodai értékutalványra váltható, ami a kiállítástól számított 1 éven belül felhasználható. Az utalvány kiállításáért a befizetett foglalóból 5.000 Ft kezelési költség kerül levonásra. Amennyiben a megrendelő nem tart igényt utalványra, a megrendelt szolgáltatások 25%-a kötbérként kerül felszámolásra, mely 14. naptól 8. napig 35%, 7. naptól 1. napig 80%. 8.3 Érkezés előtti 24 órától az érkezés napjáig történő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes összege kötbérként felszámolásra kerül. 8.4 Ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a Vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni. 8.5 Ha a Vendég a Szolgáltatás igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Vendég részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik. 8.6 Váratlan helyzetek (betegség, baleset, családi esemény, kedvezőtlen időjárási viszonyok, közlekedési akadályok, stb.) felléphetnek utazás előtt és alatt, ezért a foglalás rögzítése napján javasoljuk útlemondási biztosítás megkötését. 8.7 Egyedi ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
9. Háziállatok 9.1. Az apartmanokat előzetes egyeztetés után kutyával érkező Vendégek is lefoglalhatják. Macskát és egyéb kiskedvencet a Szolgáltató nem fogad. 9.2. A Vendég ajánlatkéréskor és foglaláskor köteles jelezni, hogy kutyával együtt utazik. Háziállat csak abban az esetben hozható, ha érkezését a Szolgáltató előzetesen írásban visszaigazolta. 9.3. Egy apartmanba 1, maximum 40 kg súlyú, jól ápolt, tiszta kutya hozható. A kutya ellátásához a konyhai eszközök és szállodai textíliák használata tilos. Foglaláskor
Vendég köteles a kutya eboltási könyvének másolatát bemutatni, amiből látható az állat chip száma, veszettség elleni oltása, bolhaírtást és féregtelenítést igazoló pecsét. 9.4. Érkezéskor Szolgáltató apartmanonként és éjszakánként 10.000,- Ft kisállat szállásdíjat kér, mely távozáskor a Vendég szobaszámlájára kerül felterhelésre. Amennyiben a kutya az apartman berendezéseiben kárt tesz, vagy távozáskor Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a házban extra takarítás szükséges, annak költségét a vendég felé kiszámlázza. 9.5. Szolgáltató az apartman állapotát időközönként ellenőrzi, és ha úgy ítéli meg, jogosult a Szolgáltatás nyújtását megtagadni, és a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani. 9.6. A kutya által okozott károkért Vendég teljes felelősséggel tartozik. Elszökött állatért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
10. Felelősség és szerződésszegés 10.1 A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás: bruttó 20.000,- HUF ártól). 10.2 Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles Szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szálláshelyre magával vitt. 10.3. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a Szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha: – a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott apartmant; – a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít – a Vendég fertőző betegségben szenved; – a Vendég nem teljesíti a Szerződésben meghatározott foglalófizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig. 10.4. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő Szolgáltatást saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni. 10.5 A Szolgáltató köteles: – a Szerződésben szereplő Szolgáltatásot, az abban visszaigazolt díjon, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli. – térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére;
– ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez. 10.6. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
10.7 Az ÁSZF nem ismerete nem mentesíti a Felhasználót a felelősség alól, nem lehet semmilyen hivatkozás alapja, ha azokat a Vendég megszegte és ebből kifolyólag a Szolgáltatónak kára, vagy hátránya keletkezik.
10.8 A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább – nem kimerítően- felsorolt pontokban foglaltak okok miatt felmerülő károkért, bármilyen okból is következtek azok be:
• bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza vagy késlelteti a Weboldal akadálytalan működését.
• bármilyen, a kommunikációs vonalakon vagy vételi eszközben történő meghibásodás.
• bármilyen adat elvesztése,
• továbbá minden olyan kárért, mely a Szolgáltatónak nem felróható okból következik be.
A Szolgáltató a kapcsolódó, közvetett, vagy következményes károkért semmiféle felelősséget nem vállal.
10.9. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy apartmanjaiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
10.10. A Szolgáltató kijelölhet olyan létesítményeke, helyiségeket, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
10.11. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a Szoláltatónak, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
10.12. A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.
10.13. A kártérítés mértéke felső határa a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
10.14. A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató köteles a megrendelt szolgáltatást a mindenkor érvényes jogi és hatósági előírások, és az általa vállalt szolgáltatás standard-
ek szerint teljesíteni. A vendég tudomásul veszi, hogy a Szálloda nem felelős semmilyen olyan kárért, amely abból adódik, hogy hatósági korlátozás miatt bizonyos szolgáltatások nem vagy csak korlátozottan használhatóak. A Vendég tudomásul veszi, hogy ezen esetekben árleszállításra, pénzvisszatérítésre nem jogosult.
10.15 Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
11. Panaszkezelés:
11.1 A Vendég a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
Vendég a Szolgáltatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken jogosult panasszal élni:
a) Szolgáltatónál
e-mail címen: sales@malomeskacsa.hu
postai úton: 2890 Tata, Tópart utca 19.
telefonon: 00 36 20 356 6275
11.2 A Szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Tata Város jegyzője ill. a Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.
12. Adatvédelem
12.1 A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
21.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet a www.malomeskacsa.hu oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza az egyes adatkezelésekre vonatkozó tájékoztatókat is.
13. Egyéb rendelkezések:
A felek által kötött szerződésre a magyar jog irányadó és a jelen szerződés a magyar bíróságok kizárólag joghatósága alá esik.
A szerződéskötés nyelve magyar.
Felek a szerződésből eredő vitáik rendezését, elsődlegesen egyeztetés útján kötelesek megkísérelni. Amennyiben jelen ÁSZF rendelkezései bármilyen okból érvénytelenek, vagy érvénytelenné válnak, az nem érinti a jelen ÁSZF többi rendelkezéseinek érvényét.
2023.08.25.